Thursday, July 10, 2008

Salam Untuk Semua

Salam frenz. For sure first of all, TERIMA KASIH utk Rita sbb introduced aku dgn dunia blog ni. Jakun gak sekejap tp lelama jd syok la plak.. ahaks.

BTW utk 1st entry ni, xder yg menarik utk dikongsikan tp harapnya dgn ada blog ni dpt lah aku berhubungan semula dgn geng-geng lama yg pastinya sedikit sebanyak meninggalkan kesan dlm hidup aku. Seingatnya semua geng-geng aku mmg BEST.. walaupun dgn mcm-mcm pe'el, but still respect each others.

So geng, sesapa yg masih ingat lg dgn Kamaruzaman @ Kman @ Roza @ Oja... tinggalkan la "kesan" OK. Aku tunguuuuuu!!!

4 comments:

laily said...

Asalamualaikum
memula aku nak ucap selamat datang ke dunia blogging ni, amboi gambo pakai spek itam lagi gitu. masa memula bukak ni memang tak de sangat orang akan tinggalkan kesan. so ko kena lawat blog orang lain tinggalkan kesan kat sana nanti depa datanglah blog hang.

so welcome,welcome aku akan selalu datang rumah hang menjengok cite terbaru hang

m.q said...

hye oja..
eheheh..juz like my fren name
serOJA..:))

Kamaruzaman Ibrahim said...

Waalaikumsalam Rita
Ha ha ha akhirnya... gambar 8 thn dulu tuuu :) Insyallah.. jgn dok hangat tahi ayam jer dah la yer. Mmmm... u'r welcome too.

Hi MQ
Ahaks... yg ni Oja versi lelaki :)

Anonymous said...

salam..oja

amboi...ko pun berblog juga...nih yang jelos nih. Tapi tak pelah aku bertagged. lebih kurang juga lah..