Friday, July 11, 2008

Berkongsi Rezeki


Alhamdulillah... Bonus tahun yg sudah, aku berpeluang merai anak-anak buah aku kat tempat kerja di bhg RoHS & CIS... menjamu selera di Damai Seafood Village, Kg Danga Perling. Disamping berkongsi rezeki, dpt gak mengeratkan ukhuwah bersama suami, isteri serta anak-anak yg turut serta.

Kekadang tu rasa janggal pun ada sbb aku "seorang". Ahaks... tp jd seronok plak bila melayan kerenah anak-anak diorang. Xper.. bg chance mak/abah diorang makan puas-puas sbb bkn selalu dpt "pow" Uncle Kman kan... he he

Oleh kerana ada beberapa org yg xdpt turut serta, so hanya 5 meja saja yg dibuka. Mcm biasa, menunya pasti ikut selera aku la... Siakap Stim Nyonya, Udang Western, Black Pepper Beef, Sambal Squid, Lemon Chicken, Black Mushroom dan pastinya Nasi Goreng Damai la... umphhh harapnya diorang semua happy!!!

* Pesan arwah atok kecik : Rezeki kita ada pd org & rezeki org ada pd kita... insyallah.

3 comments:

Anonymous said...

seronok makan reramai nih...
menambahkan selera.

laily said...

wah, sedap, sedap pas ni aku nak pau kau makan seafood lak he, he

Kamaruzaman Ibrahim said...

Tu la korang.. ituhari aku ajak gi mkn seafood tp korang prefer KFC jer. Anyway, esok masih ada he he he